اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۳۹۳۰۹

شانس آوردیم اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است!

شانس آوردیم اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است!
سرمربی تیم ملوان انزلی گفت: فوتبال در انزلی در سال‌های اخیر به زیر صفر رسیده است. استادیوم انزلی گریه دار است. نمی‌توانم بپذیرم استادیومی با این قدمت این طور اشک آور باشد. 
۲۱:۰۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
وانانیوز|
محمد احمدزاده با اشاره به تداوم تعطیلات مسابقات فوتبال گفت: فعلاً که اتفاق جدیدی رخ نداده است. بازیکنان ما به همان شکل انفرادی تمرین می‌کنند. ما از مسئولان شهری تقاضای انجام تمرینات گروهی داشتیم که به خاطر کرونا با این درخواست ما مخالفت شد به همین خاطر بازیکنان ملوان به شکل انفرادی تمرینات را انجام می‌دهند. آدم در این شرایط نمی‌داند چه کار کند و برنامه چیست. تکلیف نامشخص است البته خود فدراسیون هم در این زمینه مقصر نیست و نمی‌تواند تصمیم قطعی بگیرد. ما متوجه این موضوع هستیم.
احمدزاده اظهار کرد: فوتبال در انزلی در سال‌های اخیر به زیر صفر رسیده است. استادیوم انزلی گریه دار است. نمی‌توانم بپذیرم استادیومی با این قدمت این طور اشک آور باشد. 
وی همچنین درباره صحبت‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران مبنی بر اینکه طلبش از ملوان می‌گیرد، گفت: باز خوب است که آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و ما به او دسترسی داریم. شاید بتوانیم از طریق فدراسیون برای حل مشکل حقوقی و شکایت اسکوچیچ از ملوان کمک بگیریم.
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین